Chesse ;)

A blog
"a neten jártamban-keltemben botlott fonákságokról jut eszembe"
kategóriába tartozik
és mindenkinek ajánlom jó szívvel.
Mindenféle cikkeket és hozzászólásaimat, megjegyzéseimet, jegyzeteimet, gondolataimat gyűjtöm ide össze 1 kupacba.
Csak.
Ja és egyébként meg :
"Ha nem a megoldás,
akkor a probléma része vagy."


Ámbár:


Az Ember csodálatos,
a Világ gyönyörű,
az Igazság jó,
a fájdalom rossz,
hallgatni arany,
szeretet van, lehetetlen nincsen,
az Ifjúság örök,
az ÉLET szép
és 1szerűen NAGYszerű
; )



Kis zönge még:

Itt majd némi magyarázat lesz elérhető majd



1hely
1hely

Az erőszak ellen.
Ne tűrd! Ne hallgass! Szólj!

Ha tetszik az oldal,
oszd meg másokkal is;)
Bookmark and Share

Friss kommentek

Videóim

Mindenkinek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Kövess ;)

Érdekel?

1hely









Segíts nekem! ;)






Poker FX Bingo Casino Online Casino Hit Counters

Gribedli számláló


SEO Bázis



Hová mehet, aki hajléktalan?

2010.07.15. 15:09

szerző: NETi
 
A szegénység szerintem Magyarországon direkt kialakított állapot.
Anyagi és hatalmi okokból kifolyólag.
De pl. az alapítványi és egyéb támogatások megszerzésére irányultan is.
Sok mindent fognak - tudom most is, ahogyan ez is "divat" lett - külföldi érdekeltségű hatalmi meg mindenféle szélsőséges törekvésekre, de ezzel meg az a bajom, hogy ha mondjuk magamból indulok ki, pl. bármit akarnak is nekem eladni, egyszerűen nem veszem meg, ha egyszer nem kell még ajándékba sem.
Ugyanígy nem dőlök be se, ugyebár másminek sem.
 
Hát, még, ha én. (- No jó, legyen, hogy ne legyek szerénytelen, mert mondjuk éppen elment az eszem.
...vagy tán nem is volt? Hm-hm, ejnye-bejnye,
de mint "egyszeri" (se száma) semmi másnak csak "csepp a tengerben"-nek" .....)
No, de ott a MAGASBAN olyan nagyon okosaknak meg hatalmasoknak is ?!!???????
Szóval én nekem ennek akkor most mégis be kéne dőlnöm?
Á-á.
 
 
És nagyon sok alapítvány jött létre azóta is pl. amióta csak én bajban vagyok, de konkrét és tényleg emberséges segítséget sehol sem látok, nem is kecsegtetnek vele.
Ugyan mire volna szükségem?
Hát mire?
Igazságra, jogaimra, otthonra és persze hivatásra, munkára.
Igazam van, jogom is van, - csak ez még mindig nincs "kidobolva", sőt, pont ellenkezőleg, amiért is pl. otthonom sincs már és munkám sem.
Pedig szorgalmas és jó ember vagyok és ez mind tényleg!
 
Immár 44 éves vagyok és van 2 nagy gyerekem.
2 váláson és 1 leszázalékoláson túl folyamatos krízis helyzetekben élünk és semmim sincs.
EMBERTELEN.
 
Jelenleg a barátomnál lakom - akit ezért és Édesanyját is minden hálám megillet - lassan 2. éve, míg a gyermekeim önállóan próbálnak létezni egy albérletben plusz szintén baráti segítségekkel.
Bár az van nekik a legkevesebb a mai viszonyokban : (
Sokszor inkább még őket használják ki, ők meg örülnek, ha segíthetnek és azt hiszik, hogy szeretik őket.
A "barátaik" ellenem fordítják őket mindig.
Olyasmikre "tanítják", amiktől mindig is óvtam volna őket, nem hogy neveltem volna.
Nem tudják a gyerekeim azt sem, hogy az nem barát, aki mások ellen "barát" és aki hamisságokra buzdít és zülleszt.
Hiszen mindenki tisztában van azzal, amikor rosszat csinál.Ők is tudnak róla, de azt hiszik, hogy így kell élni és csak így vannak és lehetnek barátaik.
 
"Barátok közt"
"Boldog élet rád csak barátok közt vár"
Várhat.
Nagyon.
Majd azért leszek ilyeneknek jó barátja, hogy boldog legyek?
NA NE.
 
Ha a barátaim akarnak lenni, akkor nőjenek fel hozzám!
Egyébként én BARÁT vagyok így is mindig pedig.
DE AZ NEM EMBER BARÁTJA, AKI EMBERTELENSÉGET VÁR TŐLEM, HÁT MÉG GYEREKEKTŐL!
 
Már 12 éves koruktól és immár 20 évesen is még mindig ki vannak téve ennek a mocskos világnak minden kényére-kedvére, amitől megvédeni sem tudom őket, már csak azért sem, mert olyanná lettek, hogy nem is nagyon hagyják.
 
És mindez zajlik köztünk most már más-más városokban, azaz "elszakadtunk" egymástól, elszakítottak már rég egymástól minket és csak és kizárólag a PÉNZ miatt!
De hasonló és állandó megélhetési és egyáltalán életbe vágó gondokkal küzd a családom többi tagja is úgy szintén.
 
Bár tulajdonképpen azok közé tartozom, akik szinte születésüktől szociálisan rászorultaknak számítanak, mint szegény család gyermeke.
Vagyis rég "képben lehetünk" és minden jel szerint több, mint valószínű, hogy vagyunk is.
És 3-man vagyunk testvérek.
Jha és nem vagyunk Romák!
Sőt.
Az őseim között un. "kulákok" is voltak, - már amennyire tudom.
Bár ez valójában sosem érdekelt különösebben.
Pedig pár évvel ezelőtt még valamilyen kárpótlásról is mintha lett volna szó a családomban.
De én személy szerint legalábbis nem igazán kutattam.
Már csak, mert nem is értem ilyesmire rá, ugyebár.
De biztosan van valahol most is, ami volt, ugyebár.
Mert hogy : "Az anyag nem vész el, csak átalakul." - mint tudjuk.
Örök és megdönthetetlen un.: törvényszerűség.
Végül is csak Apám elbeszéléseire hagyatkozva tudok róla, hogy régebben a Nagyszülei elég nagy gazdáknak számítottak Kálmánházán, és még komoly tisztségük is volt talán akár az egész település "felett" is tényleg, de annak idején önként és természetesen tették mindenüket a közösbe és úgy gazdálkodtak tovább BECSÜLETTEL!
Meg kell, hogy mondjam, hogy ez jól esik nekem : ) Büszke vagyok Rájuk.
Hát, nekem ilyen "kis"  NAGY - szerű örömkéim vannak.
Mire mostanra már az Apám is ( velem és tesóimmal együtt ) szinte tényleg hajléktalanná lett öreg korára.
Szép kis hála, mindenesetre : (
 
És mindamellett, hogy törvénytisztelő vagyok, és tiszta, bár fájó lelkiismerettel és szívvel, de továbbra is - és én igen is tényleg - szeretem a Hazámat, az ÉLET-et, az EMBER-eket, a Világot és értem a Demokráciát is.
Nem úgy, mint úgy tűnik maguk az Országunk felelősei sem igazán.
Pedig csak egy szakmunkás vagyok.
Az is már hajlék, OTTHON, Család és munka nélkül.
Jha, és nő is vagyok meg ÉDESAnya.
 
 
Meggyőződésem, - mert GONDOLKOZTAM ! - SOKAT! - és TAPASZTALTAM! - SOKAT! - ,
hogy ha tényleg tudnák, akiknek aztán tényleg illene is tudni, hogy mi az is pl.: hogy "DEMOKRÁCIA",
s ha valóban végeznék is a dolgukat tényleg, akkor TUTI, hogy nem így állna az Ország "szekere" sem.
Magamról még, hogy egyébként nem vagyok különösebben vallásos sem, ami szintén "divattá" lett.
( Hm. Ki tudja miért? A "Felvilágosulás" korában? Nahát?! )
 
Inkább a tudomány vonz, és így majd hogy nem inka ateistának mondhatom magam, bár tisztelem és - úgy szintén - értem is a vallást és a keresztényi értékeket is, de leginkább úgy alapból az emberi jogok és a humánum áll legközelebb hozzám és az emberi felelősség mindenért, ami az EMBERT illeti.
Olyan NORMÁLIS vagyok.
Szerintem.
Ezzel együtt sajnos "unalmas" és "bamba" is, (nem életre való, ahogy mondják : (
Nos, ezzel szintén ellenkezem, csak nem értik és ez is 1 nagy baj!
Szvsz: nem én vagyok nem életre való, hanem éppen azok, akik csak úgy képesek létezni, ha van akiken élősködhetnek, akiknek szükségük van egy olyan emberi gyengeségeken alapuló erőviszonyokkal kialakított össze-vissza (bár szerintük csak rugalmas és sok színű) rendszerekre, ahol van "lent és fent" is meg "cirkusz" és "verseny" meg ilyenek,
és ahogy ezt bizony tényleg tapasztalom is saját bőrömön az édes Hazámtól, ami így már nem is kis traumát okoz nekem folyamatosan, hogy állandó sokk hatás alatt tart.
Ráadásul (ezt add hozzá "hogy légy pozitív" és NAGY "szám" :
Nem vagyok egyedül : (
Jha. Hát ez nagy plusz.
Tömegnyomor :  ((((
 
De nem az igazi emberi értékekben! ; )
S még mindig keresem a "helyem".
Hm.
 

Nem vagyok egyedül? 8o

 
Visszatérve az új "divatra", a rászorulók és úgy általában az emberek segítségére, az egyébként is pedig alap jogú szolgáltatásokat nyújtó szervezetek, alapítványok alakítgatására:
Szerintem az általában is mindig is igénybe vehető lehetőségeken kívül semmiben nem adnak több alternatívát,
(már csak mert szerintem nem is akarnak, nem is az a céljuk, de fogalmuk sincs róla, hogy minek kéne lennie, mert, ha volna, rég tennék is mindenféle csindatratta nélkül csak úgy egyszerűen)
- mint amennyit ezidáig is kellett vagy kellett volna és mindezek mellett és ellenére most is és mindig is KELLENE tudnia nyújtania az egyszerű szociális területnek államilag is,
bár nem tudott adni már az sem igazán sosem teljes mértékben sajna : (
Mindenesetre azért legalábbis hajléktalanok nem voltak, sem munkanélküliek még 20 éve is pl. ebben az Országban!
És a Romák közül valójában egy sem volt sosem hajléktalan.
Maximum annyira, mint most én is.
Mert náluk mindig erős volt az összetartás és inkább tömegesen is ellaktak egy kupacban, mint csak úgy fedél nélkül legyenek.
Na és ezt egyáltalán nem úgy értem, hogy nekik milyen jó, egyébként.
Csak azt mondom, hogy ebben az Országban nem volt ilyen, hogy "hajléktalanság" meg "munkanélküliség", és főleg nem BÉKE időkben!
 
 
Képzeljék el, hogy volt aki csak annyit mondott ide a szemembe "ellent mondást nem tűrően" mindazok után is még, hogy igencsak tönkretett engem és a gyerekeimet is, hogy :
 

"Mát most mindent szabad. Nem?"

 
Érdekes felfogások uralkodnak a "szabadság" -al, de úgy általában a demokráciával kapcsolatban is.
 
Emberségesen egyébként valóban mindent szabad!
De akkor meg az "EMBER" és az "EMBERSÉGES" fogalmak azok, amik úgy látszik, hogy sajnos még mindig szintén nem egyértelműek itt az emberi értelmes és civilizált Föld nevű EMBER lakta bolygón, amiért is meg így még mindig valamiféle 1 Istent terhel a felelősség.
Na, ahhoz aztán mehetek.Jha : (
Addig meg max. a "show-hivatalba".
Őrület.
 
Vagy még részt vehetek "életrevalóan" valamilyen pályázaton, vagy vállalkozhatok is mondjuk varrónőként, ami a tényleges szakmám saját életem javítására...
És egyébként tudom, hogy tényleg és TÉNYLEG! sok mindent tehetek és lehetek!
 
Csak egy nagy baj van:
NEM BÍROM!
Egyszerűen nem tudom elviselni az igazságtalanságokat, a hazugságokat : (((
DE KOMOLYAN! BETEGÍT!
És nem tudom, de nem vagyok képes mindehhez a nevem adni, és ebben és így létezni....
Valósítsam meg magam?
Hát ez az!
SZERETNÉM!
Sőt, mi több.
JOGOM VAN RÁ!
LENNI AKAROK.
De nem tudok egy nagy rakás igazságtalanság terhe alatt egyszerűen újra és megint úgymond:
"új életet kezdeni."
NAGYON-NAGYON FÁJ : (
Ráadásul, ha még ezt a fájdalmat kibírva mégis csak elkezdenék valamit, - bármit, ahogyan már többször is megpróbáltam - azzal tovább erősítem ezt a disznóságot még én is ebben az Országban, mert egyszerűen már kikerülhetetlen a csalásokban való részvétel és még, ha hatalmas erőfeszítések mellett meg is úsznám azokat valahogy,
- mint ahogy az "élhetetlenségemet" is bizonyítva plusz még azért is kerültem ilyen helyzetbe is, mert nem voltam hajlandó feketén sem dolgozni pl. és még pluszban ezért is ki lettem közösítve a "tisztelt társadalom" által ( KOMOLYAN! ) -
de míg így el vagyok foglalva saját fenntartásommal, életben maradásommal, a tulajdonképpeni "túléléssel", addig "suttyomban", de már még pofátlanul is csak tovább erősödik ez az egész "mocsár", amiben még inkább "elsüllyedhetek" sokad magammal is és generációkra előre !
 
NEM! NEM! NEM!
És akkor sem.
LÁTOM, HOGY MI FOLYIK ITT ÉS MIBŐL MI LEHET ÉS AZ EBBEN VALÓ RÉSZVÉTELT SENKI SEM VÁRHATJA EL TŐLEM!
A JOG kimondja, Hazánk jogszabályai is, hogy jogom van elutasítani a jogtalanságokat és jogom van NEM részt venni bennük!
És senkinek sincs joga jogtalanságokra kényszeríteni vagy rábírni semmilyen módon sem!
 
De nem lehetek és nem is vagyok közömbös!
 
Igenis az ÉLET és az EMBER a "tét".
És NYERNI AKAROK!
Hm.
Feltett szándékom, méghozzá a legeslegkomolyabban.
Ha már.
 
Ahhoz, hogy élni tudjak és becsületesen,
( erre "mentálisan" is szükségem van, az egyik alap-életfeltételem, ahogy általában az EMBEREKNEK is különben.)
Előbb a feltételek kellenek méghozzá BIZTOSAN!
És most küzdhetek értük?
Hát ez "jó" ?
Nekem mindenesetre bűnözőktől, s olyan bűnözőktől, akik emberség és életellenesen garázdálkodnak - nekem nem kell SEMMI!
Ne is erőlködjenek, azt ajánlom, mert azt sem hagyom, hogy másokat belevigyenek!
Az ÉN személyiségem, de mint csak EMBER is már azzal sérülne, ha ilyenekre vagyok utalva !
Vili?
Ezt nem teheti meg velem és nem várhatja el tőlem maga a Hazám sem!
 
Lehet, hogy szegény vagyok, de EMBER!
Sem több, sem kevesebb.
És méltó is maradok.
 
 
Most ezek az új szerveződések is úgy vannak kb., mint ahogyan Hazánk útjait is csinálták pl.
Bár jó sok pénzt is szerezhettek és szépítgethetik is magukat, és már igen szorgosan meg nagyon ügyesen ügyeskedve keresgélik is a NÉP közül az "alvállalkozókat", akiket a maradék tőkéjükből és a további segítségek igénybevételével foglalkoztathatnak is ténylegesen majd. Akik meg nagyon lehet, hogy majd szintén szétosztják a tennivalókat olyanokkal, akik majd szintén megosztják azokat másokkal és így tovább..
Hát ez megy.DIVAT!
És mindez csak és főleg anyagi függvényekben történik, és sajnos biztos, hogy legkevésbé sem igazi elhívatottságok és tudások alapján.
És továbbra is általában pont arra nincs pénz most sem és így sem, ahol arra a leginkább szükség volna.
 
Pedig érdekes, hogy minden nap hallani lehet évek óta mindenféle hatalmas nagy számokról itt-ott, hogy pl. finoman szólva innen-onnan "elvitték"...
Érdekes.
A lényeg ebből adódóan, hogy tehát volt és nagy valószínűséggel most is van, csak máshol.
Szerintem nagy fokú a hozzá nem értés és a komolytalanság, a felelőtlenség mind ez ügyekben!
 
Mondhatják, hogy éppen a rendszerváltás okozta és a sok színű nehézségek miatt volt szükség több szervezetre is és a problémák hatékonyabb megoldására és azért, mert így hát nem közömbösek az emberek, s így egyre több ember érintett lehet, s egyre kiterjedtebb és nagyobb a segítők hálózata ,stb...
Az tény is valóban, hogy valóban egyre több érintett van.
Folyik az "érdekelté" tevés.Már magától. Idomítva.
Hát. Mondjuk engem is tulajdonképpen "lovaggá ütöttek" meg "hőssé", majd hogy nem vehetném így is akkor akár 8 o
 
Különben amúgy emlékszem olyanra is, hogy : "10 millió koldus Országa".
Rémlik?
 
Mindenesetre tényleg nagy a felfordulás és a felhajtás mindig is a szegények és a rászorultak körül és a legvédtelenebbek: a gyermekek körül.
Újabban úgy 5-10 éve pl. én pedofilnak látom az egész Világot, de hogy itt Magyarországon is dívik ez, az őszintén elkeserít és nagyon-nagyon.
Gyermekek nélkül nincs élet.
 
Még hogy gyermekjólét?
Jólét?
Jó ég, jól ég!
 
 
És még egyébként én azt sem tudom, hogy miért hiszi azt bárki is, hogy a NÉP csak felülről irányítva lehet képes emberségesen életre valónak lenni és úgy élni, ha egyébként rendesen iskolázott és nevelt?
De így éppen, hogy nem rendesen iskolázott és nevelt lehet.
 
Már pedig minden állampolgári jogot is az államnak mindenkor is kötelessége volt-van-lesz biztosítani.
ALKOTMÁNYOSAN és mindentől függetlenül.
Nem kell a mellé-duma meg a fátyolozás.
A lényeg a lényeg.
 
A dolog ott kezdődik, hogy egyáltalán nem volna szabad itt tartania Magyarországnak!
Egyáltalán hogyan lett ez lehetséges?
Pontosan nem tudom, de úgy sejtem és gondolom, és csak úgy is jön ki, bárhogy is számolom, hogy csak is bűnök által.
Mani-mani-mani.
 
Személy szerint én pedig még úgy is érzem, hogy Magyarország cserbenhagyott és kirekesztett a megoldandó problémái közül és egyszerűen kihajított, kiűzetett a tömegek kényére-kedvére és csak úgy.
Kidobott a tömegbe, mint valami dzsungelbe.
És egész biztosan gazdasági, azaz anyagi megfontolásokból tette ezt. "Ügyeskedésből".
És az is biztos, hogy mindezt egyébként nem is csak úgy egyszerűen Magyarország tette velem, ahogyan senkivel sem tette volna sohasem.
De bármiért is és bárki is és bármi is, de mindenképpen Alkotmány-, EMBER- és ÉLET ellenesen tette!
Szerintem.
És Alkotmányellenesnek érzek azóta is - és sok év óta - szinte már mindent is itt Magyarországon : (
És nincs megállás. Csak úgy dőlnek a "dominók."
 
 
Mondják:
" Az élet megy tovább ."
És ez elég indok?
Meg hogy " Ilyen az élet."
TÉVEDÉS!
EZ NEM ÉLET!
És főleg nem EMBERI ÉLET!
 
Ember él a Földön a 21. században, aki nem tudja mi az?
És itt Magyarországon is?
Azta 8o
 
 
Itt sem a megelőzés sem a megoldás nem működik jól.
Hol vannak a felelősök?
Konkrét segítségnyújtások nincsenek, csak látszatmegoldások és mindenféle érdek-dolgok meg versenyek.
Verseny?
Versenyezzenek hát abban, hogy ki tud többet adni és többet tenni.
Mint mondjuk Széchenyi!
No?
És becsületesen persze, de hát ezt hozzátenni is miért?
Ennek kérdésesnek sem kellene lennie.
Szerintem.
Még hogy "Robin Hod" ?
Persze-persze.
 
Szerintem éppen, hogy a szegénység gerjesztése folyik és éppen abból a célból, hogy szükség legyen pl. ezekre a szervezetekre is meg a "Robinokra".
Meg a mega nagy "megváltókra".
Vagyis fogyasztók kellenek minden szinten.
 
Én úgy tudtam, hogy egy bajra megoldás kell, s ha az megvan, a bajt meg kell oldani és kész.
Nem rendszert csinálni belőle és már azért legyen baj, hogy a rendszer élhessen.
Sőt.Hát úgy épülnek ezek a rendszerek, mintha be akarnának itt lakni mindent.
Jó hosszú távra terveznek, az látszik.
Hát nem valami bizalom gerjesztő : (
Én úgy tudtam, hogy, ha valamit tenni kell, akkor tenni kell, meg kell csinálni és, ha valami kész van, akkor készen vagyunk vele és ennyi és tehetünk mást.
És volna mit bőven a szegénység megoldásán túl is.
De ez mintha jó előre eltervezték volna, hogy sosem is lesz készen.
Egy csapda, amiből nincs is kiút.
A szegénység életforma lett.
Életstílus.
Mindez pedig egy rossz álom, egy rémálom, csak hogy nem az enyém és én nem is álmodom, hanem élem itt a valóságban.
 
 
Nem látok mást csak szervezkedéseket, gyorsan fellángoló ötleteket és a problémák meglovagolását, az igaziak gáncsolását és kizsákmányolását, azaz inkább a "meglovasítását", és azok ill. az áldozatok kivesézéseit, kigúnyolását, kiélezését, pellengére állítását, emberi természetes méltóságtól és jogtól való megfosztásukat, showkat meg cirkuszokat,...
Csupa-csupa jogtiprást és mindig már mindenütt.
Mindezt pedig csakis megélhetési bűnként tapasztalom.
Egyszerű megélhetési bűnözőknek tartom mindet:
létrejöttek, mert létrejöhettek a megélhetési hivatalok, szervezetek, alapítványok, még művészetek is, akik a valódi bajban levőkön, azaz a valódi "művészeken", mint"életművészeken" élősködnek.
Mert hogy ilyen körülmények közt tisztességesnek és emberként élni, de egyáltalán csak megmaradni is tényleg szinte művészet.
És én EZT nem tudom szebben mondani.
 
Ez így van.
 
És egyszerűen nem értem, hogy ilyet hogyan lehet?
Miért hagyják az EMBER-ek?
Az nem igaz, hogy nem látják, hogy mi folyik itt, de azt sem értem, hogy szinte szándékosan pont a "rossz lóra" tesznek mindig.
Őszintén megmondom, hogy így nem értem az embereket.
De tényleg.
Úgy érzem, hogy mindent feladtak régen, önmagukat is, mégis megkövetelik maguknak.
Hát így is lehet?
 

Címkék: hajléktalan alkotmány szegénység hozzászólás hová? diszpécser.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cheese.blog.hu/api/trackback/id/tr32153622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása